prowadzenie ksiąg rachunkowych albo podatkowej księgi przychodów i rozchodów,
prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia
prowadzenie ewidencji do celów podatku VAT
rozliczanie w zakresie podatku VAT
wypełnianie wszystkich niezbędnych deklaracji podatkowych i sprawozdawczych na podstawie ksiąg i rejestrów oraz dostarczanie ich do odpowiednich urzędów
opracowywanie Zakładowych Planów Kont
rozliczanie w zakresie podatku dochodowego
sporządzanie sprawozdań finansowych
sporządzanie sprawozdań statystycznych wymaganych przez GUS
reprezentowanie Podatnika przed Urzędem Skarbowym, Urzędem Statystycznym i innych urzędach w zakresie naszego umocowania
przygotowywanie i załatwianie spraw związanych z aktualizacją danych o przedsiębiorstwie w Urzędzie Skarbowym i ZUS
Kadry
sporządzanie umów o pracę oraz wszelkich dokumentów związanych z zatrudnieniem,
sporządzanie list płac,
sporządzanie oraz przekazywanie w formie elektronicznej do ZUS deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych,
sporządzanie kart zasiłkowych,
sporządzanie oraz przekazywanie do Urzędu Skarbowego obowiązkowych i okresowych deklaracji i rozliczeń,
prowadzenie ewidencji zatrudnienia,
prowadzenie kart wynagrodzeń,
przygotowywanie wniosków o przyznanie zasiłków z ubezpieczeń społecznych,
sporządzanie dokumentów związanych z rozwiązaniem umów o pracę,
sporządzanie dokumentów i rozliczeń przeznaczonych dla pracowników.